среда, 6 апреля 2016 г.

Мотиваційний лист

Степанова Катерина Сергіївна
066-068-49-91
063-473-13-43
М. Київ
4 квітня 2016 року
Пану Іванову Віктору Петровичу

Шановний Віктор Петрович, нещодавно я дізналась про те, що у вашому мовному центрі «Hurry up» з`явилась вакансія викладача англійської мови у дітей і одразу ж вирішила відправити своє резюме, до якого написала мотиваційний лист, адже маю велике бажання працювати саме в вашому мовному центрі.

Зараз я працюю приватним репетитором та займаюсь з дітьми від 7 до 15 років. Як я вже вказала в своєму резюме, то я маю досвід роботи і на курсах, де в групі було від 5 до 8 людей. Я вже здобула певний досвід і знаю як поводитись з дітьми, як знайти індивідуальний підхід до кожного. Я маю власний матеріал для навчання та багато ідей. З великим задоволенням поділюсь з вами та командою викладачів.

Я маю всі потрібні риси для того, щоб стати частиною вашого колективу. Я енергійна, відповідальна, завжди відкрита для нової інформації, толерантна, терпелива, що є дуже важливим для роботи з дітьми. Я відданий працівник, адаптуюсь в будь-якому колективі так як я є комунікабельною людино та можу знайти спільну мову як з дітьми, так і з дорослими.

Якщо у вас є якісь питання, пов'язані з будь-яким аспектом моєї трудової біографії, можете звертатися до мене в будь-який слушний для вас час. Із задоволенням прийму пропозицію зустрітися з вами і розповісти дещо більше про те, яку користь, на мою думку, я могла б принести вашій компанії.

Надзвичайно вдячна вам за інтерес і увагу, проявлені до мого резюме.

Комментариев нет:

Отправить комментарий